Život v zahradě IIII

 

 Havaj párty

Je krásný slunečný den a letní vzduch se šíří kolem nás.

Na takový okamžik jsem se těšila už delší dobu.
Myšlenka na Havaj mě provázela dva roky na zpět.
Ne, že bych se tam chystala na dovolenou (aspoň tedy myslím,že ne), ale na tu zahradní ano.
Ze zdravotních důvodů to nebylo dříve možné, takže dekorace ležely v komoře v krabici a čekaly na správný okamžik. 
Letošní léto, kdy jsme se nikam nechystali a trochu tak i díky coronaviru, který ovlivnil život kolem nás se naše "Zóna klidu" na okamžik proměnila v "Havaj párty"
S velkou chutí a očekáváním jsem se jedno srpnové ráno pustila do výzdoby. Myšlenky byla v hlavě, takže to šlo samo.
Věděla jsem, že nás čeká velmi teplý a slunný den, tak jsem občerstvení zaměřila hlavně na pití, ovoce a jiné osvěžení.
Domácí pomerančová limonáda sklidila snad největší úspěch. Melounem a čerstvým ananasem také nikdo nepohrdnul a ledovým sektem se nešetřilo. Za mě byl "Bohemia Sekt Yce"  třešničkou na dortu.

"Základem zdraví a štěstí je střídmost ve všem, v jídle, v pití i v jiných požitcích. To je tajemství dlouhověkosti."
                                               Jan Amos Komenský




Karibskou pláž nahradilo molo a rozlehlý Tichý oceán vyhřátý bazén. Havajský věnec zdobil hruď mužů a květinová čelenka šlechtila zase naše hlavy.
Nesmím opomenou, že focení v takových vysokých teplotách bylo docela náročné.
Nejdříve jsem vše nanosila, narovnala atp...,pak znovu odnosila, uložila, aby mělo vše správnou teplotu. Před příchodem hostů, šlo opět vše ven na stůl.
Lilie a traviny rostou v mé zahradě, takže pár květů a stébel doladilo to ostatní. Jen palma mi chyběla, ale skořápka s kokosovými lupínky jí zcela nahradila.
Pak už jsem jen přivítala hosty a užívali si krásného prostředí a milé společnosti.
Nyní o několik týdnů později, kdy se pomalu léto chýlí ke konci a končí čas dovolených si uvědomuji, že takových nezapomenutelných chvil by mělo být víc.
Lidský čas se otáčí v kruhu, ale běží stále vpřed.
Doufám, že jsem Vás inspirovala a třeba zase někdy u nás v zahradě💚.
 
                                                                                                                       Vaše Ilča


 
Použito:
dekorace ⏩mojeparty

Komentáře