Podmáslové muffiny

Vláčné, nadýchané těsto.
To způsobuje podmáslí, ale jeho chuť v těstě zaniká, pokud přemýšlíte o tom, že podmáslí nemusíte.
Jak jistě víte z instagramu pekla jsem je 3x. Po prvním upečení, jsem si řekla, že fotečku dělat nebudu, zdály se mi lehké a pro každého dostupné. Pak jsem, ale měla milé odezvy a muffiny jsem pekla znovu...bez úspěchu vzoru. Nějak se mi vcucnul dovnitř😀. Nevzdala jsem to a na další pokus se vzor podařil.
Doporučení:
Mějte řádně nahřátou troubu a po vložení formy zapněte větrák (horký vzduch), aby krásně vyskočily a pak větrák klidně vypněte. Těsto se už nevcucne.

Ingredience: 

  • 280 g polohrubé mouky
  • 1 vejce 
  • 100 g moučkového cukru
  • 110 g změklého másla
  • 350 ml podmáslí (pokojové teploty)
  • 1/2 lžičky jedlé sody
  • 2 lžičky prášku do pečiva
  • kakao

Postup:

Změklé máslo vyšlehám s cukrem dohladka, následně klepnu vajíčko a znovu promíchám. Postupně přidám ostatní suroviny kromě kakaa a spojím v hladkou hmotu. Malou část těsta (od oka) si odliji do jiné misky, nasypu kakao 1-2 kávové lžičky a takto si připravím tmavou směs na zdobení. Pokud by se vám zdála směs s kakaem hustší, stačí přidat 1-2 lžičky podmáslí.
Světlou směs naliji do připravené formy s papírovými košíčky a tu tmavou si připravím do zdobící pistole, sáčku atd...jak jste zvyklý, se špičkou s malým otvorem. Na těsto tvořím tečky, spirály a čárky, dle fantazie. Pomocí párátka dotvaruji dle obr...Takto připravené vložím do rozehřáté trouby a peču na 180 °C 15-20 minut. Po upečení vyndám na mřížku nechám vychladnout a podávám.
Dobrou chuť a krásný den❤.



spirálu tvořím do pavučiny



proužky cik cak

tečky do kytičky









Instagram: ilca_s

Komentáře