Život v zahradě II


Relaxace u bazénu...

Jak už jsem zmínila, léto nám začalo a já opět přemýšlela, jak si zpříjemnit strávené chvilky v zahradě. To mi připomnělo, jak jsem se o prázdninách u babičky nemohla dočkat až se vzbudím, vyběhnu ven, zkontroluji slepičky, posbírám do košíku vajíčka, nezapomenu si utrhnout z keře tu malou chlupatou věc zvanou angrešt a zjistit jestli už dozrál. Honem se vracím zpátky, protože vím, že babi v té umouněné  zástěře od mouky už čeká na dvorečku, aby mi dala snídani a mezitím zkontrolovala kolik jsem toho dneska  donesla. Na zahradě jsem strávila dětství. Lezli jsme po stromech, běhali na louce pod zahradou a já na to ráda vzpomínám.
v podvečer
Proto dnes bez lezení na strom o dost let později hi hi, v jiné době, jsem zvolila klid a pohodu u bazénu. Lehce opalující slunce, voda 26 °C a moje oblíbená termální voda. Přírodně čistá a bohatá na minerální soli. Chladí a zároveň i chrání Vaší pokožku. Užívám si to plnými doušky. Zapadající slunce je to jediné co mě nutí, abych se vrátila domů. A řeknu si... až se ráno mlha zvedne a rosu ozáří slunce, bude opět nový den. Užívejte léta.


"Jednou ráno jsem se probudil, sedl si s kávou do své zahrady a říkal si:
Vidíš, jak je to krásné. Právě proto, že to můžeš brzy ztratit."
 Jim Carry

povlaky na polštář H&M
termální voda Uriage Dr.Max
Instagram: ilca_s


 




                                                                                                                         

Komentáře