Proč ne...?

Noste dlouhé šaty

Někdo si myslí, že dlouhé šaty se hodí jenom k moři a do ulic. Ale  zjistila jsem, že maxi šaty jsou hitem letošního léta, at´jsou to květinové, proužkované a nebo jednobarevné. A hlavně...nosí se úplně všude.
Tyto šaty jsem si koupila, protože mě na první pohled zaujaly a řekla jsem si: Proč ne...? Léto je plný barev a dává nám možnost vzít si na sebe jen něco lehkého a příjemného, je to doba, kdy se nemusíme zahalovat od hlavy až k patě. Tyhle šaty jsou toho důkazem, lehké a příjemné na těle a jak mi dcera řekla, když jsme se šli fotit, mamko, ty ti teda fakt vlajou.
detail
Přála bych si, aby se každá žena cítila dobře v tom co nosí na svém těle, aniž by přemýšlela o tom co o ní řeknou ostatní. Dejte svému outfitu fantazii a barevnost, svět není jenom černá a bílá.

"Vaše oblečení by mělo být natolik těsné, aby bylo vidět, že jste žena, ale natolik volné, aby bylo vidět, že jste dáma." 
                             Marilyn Monroe 

Instagram: ilca_s

Komentáře