Cuketové muffiny

Muffin

Taková ta malá kulatá věc, co všichni milujeme a hlavně děti. Prostě jednohubka do ruky.
Letos moc cukety nejdou, jsou to mršky, ale jednu menší jsem přeci jenom z té dlouhé liány uloupla.
V lednici jsem měla otevřené jablečné pyré, zbylé z ovesných sušenek (viz.zdravé), tak jsem si řekla, že z toho všeho zkusím něco upéct.
Musím, ale říci, že jsem do poslední chvíle nevěděla, jak to pečení dopadne, ale nakonec jsem musela hodně chvátat, abych stihla nějaké to foto.

Ingredience: 12 ks

  • 1 1/2 hrnku špaldové hladké mouky (Babiččina volba)
  • 1/2 hrnku řepkového oleje
  • 1/2 hrnku třtinového cukru
  • 2 vejce
  • 1 lžíce jablečného pyré (já použila Bio z drogerie DM)
  • 1 lžička sody
  • 1 lžička koření voňavé pečení s vanilkou
  • 1 hrnek cukety (asi 300g)
  • hrst pekanových ořechů (rozdrcené) + na ozdobu

Postup:

Vejce vyšlehám s cukrem, přidám jablečné pyré, olej a postupně zašlehávám ostatní suroviny.
Do připravené formy vyložené papírovými košíčky naliji těsto a dám péct do předehřáté trouby na 180°C 20-25 min.
 Po upečení nechám vychladit na mřížce a pak již jen podávám.
Dobrou chuť a krásný den❤.
                                                                   Vaše Ilča

Instagram: ilca_s

Komentáře