Život v zahradě

Léto začíná...

Miluji tyto  slunečné dny, kdy se blíží čas dovolených, chvíle strávené s rodinou, třeba u moře nebo kdekoliv jinde... No, a protože já jsem mořský typ, vůně slaného vzduchu mě dobíjí a letos mi  nejspíš zdravotní stav nedovolí někam cestovat, tak jsem dostala nápad a vytvořila jsem plážovou atmosféru doma na terase.
Přenesla jsem pláž do naší zahrady. K tomu čerstvý letní vzduch, vůně květin a musím říct, že se mi to povedlo. S údivem jsem se dívala a nemohla se nabažit, jak může pár maličkostí, které najdete doma, nebo dovezených z cest změnit terasu v něco jiného. Pak jsem vyčkala, až  zajde slunce a užila si to do poslední chvíle. Doufám, že Vás tímto budu trochu inspirovat a třeba někdy...zase, trochu jinak v zahradě. Užijte si to jako já a přeji krásné léto.




"Jedna z nejlepších věcí na cestování je zjištění, jak mnoho dobrých , milých lidí tam venku je" 



Komentáře