Život v zahradě III

Venkovní prostor 

Prázdniny v plném proudu, volné dny, dovolené a posezení s přáteli, co víc si přát.
Mě se opět vnukla myšlenka, jak si zpříjemnit letní den na terásce, v zóně klidu. Tentokrát jsem zvolila jasné barvy pro jasné a teplé letní dny s nádechem exotiky.
Líbí se mi tento nový vzhled, který jsem vytvořila.
A jak se líbí Vám?
Těším se z toho, že můžu něco takového tvořit. Dělá mě to šťastnou a klidnou.
Jestli si říkáte odkud mám tu designovou konev, tak tu jsem dostala jako dárek a je za Švýcarska. Měla jsem jí vybranou, je to moje kráska. S manželem se ze srandy dohadujeme o barvě, já říkám, že je fuchsiová a on, že růžová. Myslím, že to bude náš celoživotní spor😀.
Co myslíte?


Vždy se mi při focení něco stane. Tentokrát lehce foukal větřík a mě ne a ne se podařit tu svíčku zapálit. Když už jsem škrtala šestou sirku, chtěla jsem se na to vyprdnout, ale nakonec se povedlo a já mohla detail nafotit. Vítr si pohrával s voálem, já připravená natáčet a místní rozhlas spustil do ulic hlášení a zvuk se nesl až k nám na zahradu. Po utišení rozhlasu byl už jen slyšet zpěv ptáků a letní šum ve stromech a já v poloze klečmo, mohla dokončit svůj záběr.
"Pokud se správně podíváte, uvidíte, že celý svět je zahradou."
                       Frances Hodgson Burnettová
Pak už jsem se jen v klidu posadila, dala si šálek dobré kávy a přemýšlela o tom, jak je na světě krásně a lidé by si toho měli vážit. Ty nejkrásnější věci v životě jsou zdarma...láska, úsměvy a obětí.
V hlavě mám ještě jeden letní nápad, ale to zase až příště.
Na blogu si můžete přečíst i předchozí články *Život v zahradě *.
Krásný den❤.



použito:
produkty povlak polštář a plážová osuška z e-shopu hm
svícen a mega svíčka se třemi knoty, která stojí vpravo dole, prodejna Jysk
Instagram: ilca_s

„Pokud se správně podíváte, uvidíte, že celý svět je zahradou.“

Zdroj: https://citaty.net/temata/zahrada/
„Pokud se správně podíváte, uvidíte, že celý svět je zahradou.“

Zdroj: https://citaty.net/temata/zahrada/

Komentáře