Po roce blogování

Rok se s rokem sešel, blogu rok nadešel

Co mi dal a co mi vzal?
Co mě k blogování přivedlo to už jistě víte, ale za ten rok se toho pro mě dost změnilo. Poznala jsem nové lidi, nové osudy a zkušenosti. Společně s instagramem se mé nápady a myšlenky ubírají novým směrem a musím říct, že mě to velmi baví a naplňuje. Teď už vím, že bych se tímto směrem chtěla dále ubírat, ale vše chce čas a budoucnost třeba napoví.
Největší zkušeností pro mě bylo setkání a následné natáčení s p.Hruškou a celým jeho týmem. Nemohla jsem tomu uvěřit, když mi p. Prokešová (dramaturg) zareagovala na můj příspěvek " Ovocný tatarák", který jí jako nápad zaujal a oslovil.  Bylo milé číst zprávu o tom, že chtějí se mnou natočit reportáž o vaření. Osud tomu chtěl, natáčení doma proběhlo a následné vysílání v pořadu Vychytávky Ládi Hrušky také.
Od té doby nechávám vše volně plynout a říkám si: "Co se má stát, to se stane."
Ale, abych byla upřímná, blogování není žádný med. Vzal mi spoustu času, který mi zbýval, ale na druhou stranu jsem s ním vyplnila dobu, kdy jsem přemýšlela o svých předchozích zdravotních problémech. Tím, že žádný teď nemám, tak nad nimi nepřemýšlím a cítím se o dost lépe.
Jedna krásná, pravdivá věta, kterou miluji...
        ...Bez ohledu na to, jak na tom v životě jste, bez ohledu na to, co jste kdy způsobili, 
        bez ohledu na to co se děje, děláte celou dobu to nejlepší, co můžete, podle své 
        momentální úrovně porozumění, vědomí a poznání.
Proto dělejte to co vás baví a naplňuje...a jestli se to někdo ať jen malým slůvkem pokusí pohanit to co je pro Vás důležité, tak s takovým člověkem se nemá cenu vůbec zaobírat, protože je jen na Vás, jak se svým životem naložíte.
Já i nadále budu pokračovat v blogování, nadále se snažit připravit a následně vyfotit jídlo takové, aby Vás zaujalo a mohli jste si ho s chutí vyzkoušet a nadále naslouchat svému , protože food styling je smysl mého života.

zmíněný " Ovocný tatarák " najdete zde na blogu...

Komentáře