Pomerančová bábovka

Nedávno mi kamarádky řekly, že mám vkládat na blog něco jednoduššího a lehčího...prý,aby si to mohli také upéct.
No a protože jsem dostala skleničku pomerančové marmelády a její jemná ovocná chuť mě překvapila, hned se mi vnuknul recept na bábovku.
Pokud nemáte pomerančovou marmeládu, použijte pomerančový sirup.

Ingredience:

  • 200 g polohrubé mouky (Babiččina volba)
  • 4 šťastná vajíčka
  • 60 g třtinového cukru
  • 120 ml smetany (31%)
  • 1/2 prášku do pečiva
  • 1 lžička vanilkového cukru 
  • 2 lžíce pomerančové marmelády
  • kůra z omytého pomeranče (nastrouhat)

Postup:

Nejdřív si formu vymažu máslem a vysypu hrubou moukou. Troubu si rozehřeji na 180°C a vrhnu se na těsto.
V misce vyšlehám vejce do pěny, přidám oba cukry, ještě prošlehám a postupně přidám ostatní suroviny, promíchám a naliji do připravené formy. 
Vložím do trouby a peču 35 - 45 minut. Špejlí vyzkouším zda je již pečená, pokud se těsto na ní nelepí, máme hotovo.
Dobrou chuť a krásný den❤.
                 Vaše Ilča








použití: 
vanilkový cukr koreniodantonina
Instagra: ilca_s

Komentáře