Dlouhé šaty po druhé...

Květiny

doma v zahradě
Tyto květinové šaty jsem si koupila v roce 2017 než jsme letěli na dovolenou na Tenerife (viz.štítek→ Na cestách). Byly jedny z prvních, které jsem připravila ke kufru. Já moc na květinové vzory nejsem, ale protože jsou to jen drobné kvítky a v jemném provedení, tak jsem neváhala. Letos, když jsem je objevila ve skříni, byla jsem ráda a znovu nadšená, protože takové šaty jsou na léto ideální a obzvlášť ty dlouhé.
A pokud si všímáte nových módních trendů, tak nám akorát přibyly tropické vzory, proužky a ty by stály taky za hřích. I když proužky jsem už ulovila😊
v šatečkách na Tenerife







 




 "Oblékání je způsob života"
Yves Saint Laurent                          
                                                                                                                                      



Instagram:ilca_s

Komentáře